Sommar glädje

 
 
Bilder från igår när Lina, Lycke och Antonia var här. Idag var jag också med dem på stranden men då var också Linn med som jag inte har någon bild att bjuda på denna gång. Största delen av dagen har gått till att sola och lyssna på musik. Tyvärr har jag bränt mig lite på magen så det blir inte att sola den imorgon. Skönt med lite varmare väder igen även om det var mysigt med regn. Imorogn är det då redan fredag och jag hoppas och önskar så mycket att Lumia slipper hem från vilmansstrand. Har saknat henne så mycket. Kvällen har spenderats ute i sommarkvällen i en solstol på bakgården och en bok i handen. Nu tänkte jag se en film om jag bara hittar någon bra. Ha det så bra! 
 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0