Njuter av sommarvädret




Hej på er! Har blivit några dagars paus i bloggandet men nu är jag tillbaka. Sommaren rullar på och skolan närmar sig... Det är bara lite över 2 veckor kvar till det. Hjälp vad sommarlovet gått fort igen. Bilderna ovan är från igår när jag spenderade morgondagen med Ella och Linn. Det var riktigt trevligt att träffa dem. Efter jag varit med dom for jag hel en stund och sedan cyklade jag till Jenni. Vi bestämde oss för att fara på bio så vi var och kollade bad neighbours. Det var bara vi och typ 3 andra i biosalen vilket var helt skönt men det kändes som att vi var dom ända som skrattade till filmen. Kom hem och sova och idag har jag solat och ska on en stund iväg till jobbet, ikväll vet jag inte ännu vad jag ska göra men få se vad jag hittar på. 

/Iisa

Comments ♥
Postat av: MATILDA

härligt! :D kram

Svar: tack! :D
Iisa Smeds

2014-07-26 @ 16:50:41 / URL: http://matildays.se
Postat av: Moa

sv: haha ja!;)
Verkar varit en ritkigt mysig dag!

Svar: jo det var det ^^
Iisa Smeds

2014-07-26 @ 23:00:38 / URL: http://moaviktoriia.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0