Springande barfota i sommarnatten

 
Hej på er! Bjuder på lite bilder från förra veckan. Jag tänkte berätta lite vad jag hållit på med under dagen nuuu. Så ja dagen började med att jag vaknade i min underbara 120 breda nya säng som jag älskar. Gjorde mig klar och hoppade på cykeln och for iväg till moffa för att städa. Efter den turen kom Lumia hit till mig när jag höll på och damsuga så jag gjorde det klart, sen började det ösregna så vi bestämde oss för att se på film så de gjorde vi. Men vi hann inte se den tillslut för halv 4 for jag och mamma iväg till Karleby bar jag skulle springa 100m. Loppet gick bra och fick nytt personligt rekord som blev 13.10. Kom hem halv 10 och nu ska jag såsmoning om fara och sova eftersom jag ska till Umeå imorgon med familjen. Så de var allt jag ville säga, gonatt till er alla! 

/Iisa


Comments ♥
Postat av: F R I D A - M A R I A

Vilka vackra bilder, duktig du är!

Svar: Tack så himla mycket! :)
Iisa Smeds

2014-07-30 @ 23:50:34 / URL: http://frida-maria.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0