Då var man konfirmerad

 
Tack till Lumia ♥ som tagit alla bilder, utan den första då. 
 
Hej allesammans! Jaa som ni märkte så hann jag inte sätta ut bilderna igår så det fick bli idag iställlet. Hade en lyckad konfirmationsfest, tack till alla som kom och det var riktigt roligt att se Amanda och Ella efter en lång stund. Gårdagen spenderades morgonen med Lumia och så var jag med mamma en sväng till stan och köpte en silverring till mig som jag ville ha. Måste bara kommentera här emellan på det usla vädret igår. Hade gärna haft lite solken på kvällen när jag hade träningar, men istället blev det 11 grader och ösrengn. Detta sommarlovsväder.. Har sovit en lång natt och vaknade pigg och nu ska jag snart äta morgonmål och köra oväg till jobbet som börjar först 12 idag pga. det muliga vädret.
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: MATILDA

åh fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-07-03 @ 13:34:05 / URL: http://matildays.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0