21.7.2014

 
 
Hej! Vaknade ovanligt tidigt idag vilket var rätt bra eftersom jag hann göra en del före jag skulle till jobbet. Gick ut ur dörren och hjälp vilket härligt sommarväder det varit idag. Lite synd bara att jag spenderade hälften av dagen sittandes i en glasskiosk. Lumia kom och hämta mig från glasskisoken 3 tiden (om ni undrar varför så är min vespa på service) och då for vi iväg hem till mig och sedan till Lumia var Jenni satt och väntade på oss. Vi skulle fara ut och göra något roligt men istället sommnade jag och Jenni i Lumias säng när hon var och åt. Halv 7 var det träning och så for jag rakt därifrån med Jenni och Lumia till Louhos än en gång och denna gång hoppade jag också i. Hade med kameran och gissa vad? när jag tog fram den hade jag såklart inget minneskort i kameran så det var det, jag fick nöjja mig med telefonbilder än en gång. Kom hem 11 tiden och nu ska jag fortsätta att läsa på andra delen av divergent. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: F E L I C I A

jobbar också.. Är så tråkigt att det är så otroligt bra väder :/

Svar: jaaa..
Iisa Smeds

2014-07-23 @ 21:50:43 / URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: MATILDA

så fina foton!

Svar: tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-07-25 @ 15:07:20 / URL: http://matildays.se
Postat av: Sara

Fina bilder :)

Svar: Tack! :D
Iisa Smeds

2014-07-28 @ 17:06:34 / URL: http://sarahelenaemilias.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0