Mums

 
Hej! Tänkte berätta lite om vad jag haft för mig denna helg. Igår var det då fredag, skoldagen gick snabbt och efter det var jag en stund till Matilda med Lumia, Jag hade lyckats med att ta med min gymnastik väska till skolan istället en min vanliga skolväska med alla mina saker. Så jag kom till skolan med en gymnastikväska utan nycklar, telefon och busskort. Somtur fick jag då låna Matildas. Jag var också på gym med pappa och sedan kom Jenni på kvällen till mig på supernatural marathon, det var riktigt trevligt. Idag har jag varit på stan med Lumia där jag fyndade en topp för fem euro, vi var också på café. Nu kom jag en stund sedan hem från Ella. Jag var där med Linn och vi hade en filmkväll, det var riktigt roligt. Tack till er! Jag ska väl snart börja fa och sova. Imorgon blir det att läsa på matteprov som vi har på måndag. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Åh så gott!

Svar: joo ^^ Tack :)
Iisa Smeds

2014-01-19 @ 12:14:34 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Marlene

åh vad gott!

Svar: aaaaa ^^
Iisa Smeds

2014-01-19 @ 14:28:16 / URL: http://maarlenez.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0