Äntligen

 
 
Här är några bilder på min älskade iPhone som mamma köpte till mig igår. Äntligen fick jag en, har levt med min nokia lumia i ett par år och den började vara riktigt jobbig att ha som telefon, spec. när snapchat kom ut till iphone och samsung men inte till nokia då såklart. Tack Gud att den hade kik iallafall. 
 
Igår var jag då som tidigare nämt till Alexandra, vi kollade på några skräckfilmer och åt en massa gott som vanligt. Riktigt trevligt var det. Idag har jag då varit till kyrkan och pluggat hela dagen på geografi. Har en liten paus nu och tänkte ännu snabbläsa igenom det svåraste. Helgen har varit riktigt bra men har ganska mycket med prov och skola nu så det är lite stressigt. Somtur är sportlovet om en vecka!
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Ella

Kul med ny telefon!!
Ps. Jag har snapchat på,min lumia ;)

Svar: joooo ^^
Iisa Smeds

2014-02-16 @ 20:49:59
Postat av: Anonym

Vad heter du på snapchat??

Svar: jag heter iisaeeva ;)
Iisa Smeds

2014-02-16 @ 20:50:49
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Roligt med en ny mobil :)

Sv: Ja men absolut, riktig gott!

Svar: Jaaa gud så jag längtat ^^
Iisa Smeds

2014-02-17 @ 15:18:19 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Ida

Skönt för dej! :) Hade aldrig kunnat levt utan min iphone.. Har dock samlat på mej några nu då de går sönder väldigt lätt^^

Svar: JAaa ^^
Iisa Smeds

2014-02-17 @ 18:05:01 / URL: http://humlaaan.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0