Violet

 
 
Hej på er! Sommarlovet lider mot sitt slut och på tisdag är det skola som gäller. Det blir att börja i gymnasiet, jag tycker sommarlovet kunde vara en månad till vilket jag tror de flesta håller med om. Första sommarlovsmånaden var jättekall men nu har vi haft 30 graders värme ca. en månad i rad. Vilket har varit så skönt. Har inte simmat lika mycket som jag tänkt men har hunnnit med en massa annat. Före skolstarten ska jag ännu med familjen till helsingfors. Idag har jag vaknat redan 9 och 10var jag till massör och så har jag varit här hemma och solat/ lyssnat på musik och så har jag börjat kolla på serien teen wolf. Länge sedan jag kollade på en serie senast. Ikväll ksa jag sedan på konstens natt med Jenni och Lumia. Ha de så bra! 
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: malin

Jahaa du börjar också gymnasiet nu! Vad kul! Längtar faktiskt :)

Svar: jaaa ^^
Iisa Smeds

2014-08-07 @ 21:02:49 / URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Hanna Andersson

Otroligt fina bilder :D

Svar: Tack :D
Iisa Smeds

2014-08-08 @ 21:17:40 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Jessi

Alltså herregud Iisa due vacker!

Svar: Tack Jessi ^^ Men herregud ta en titt i spegeln beauty queen ;)
Iisa Smeds

2014-08-09 @ 13:39:53

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0