Solnedgången

 
 
Hej, bjuder på bilder från sommaren på en vacker solnedgång pga. att jag har så mycket bilder från sommaren så tänkte att jag börjar med att sätta upp dem först. Idag var det då första dagen av gymnasiet för min skull. Jaa inte skulle jag påstå att det var roligt men dte var väl okej för att vara skola. Min klass var jag ändå helt nöjd med det finns ingen jag skulle ha något spec. emot i den. Dagen gick till att få en massa information och att bekanta sig med skolan. Efter skolan körde jag hem Lumia och nu vet jag inte vad jag ska göra, Imorgon gäller det så att vakna 7... Skulle gärna ha haft sommarlov en månad till. 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Frida-Maria

Ååh så vackra bilder!

Svar: tack så mycket! :D
Iisa Smeds

2014-08-15 @ 08:52:57 / URL: http://Frida-Maria.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0