R U Mine?

 
 
Hej på er! Jaa det här med att blogga varje dag har inte fungerat så bra, har haft så mycket annat att göra och tänka på. Idag vaknade jag redan 7 för att åka iväg till skolan klockan kvart före 8. Idag var det skolfoto som gällde och man får ju hoppas att bilden blev någolunda bra och att man lyckades på klassfotot. Annars hade vi vanlig dag idag som bestod av engelska, modda och matematik. Jag kom hem halv 3 tiden och åt mellanmål och så gjorde jag alla läxor vi har till må, ti så nu känns det skönt att inte behöva stressa över dem på helgen. Efter skolan började det regna och på morognen var det bara ca. 14 grader, men efter regnet slutade blev det skönt och varmt så nu kom jag just in från att ha solat lite. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men får väl hitta på något. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0