tisdag den 29

 
 
 
Hejsan! Jaa igår blev det då ingen bloggning här. Helsa gårdagen gick till att lära sig hjärnans, lungornas och hjärtats funktioner. Fick veta först på söndagen att vi skulle ha ett prov på tisadag. Så idag skrev jag då det fruktade provet. Läste en massa hela dagen och hade liten paus när jag var hos Lumia. Provet gick väl helt okej. Idag efter skolan var jag med Lumia till stan och loppis, med pappa och hämta min mopo från service och sedan kom jag hit hem då och  har knappt tid att blogga nu heller nämligen om 2 minuter ska jag hoppa på mopeden och köra iväg till träningar. Så ha det så bra allesammans! 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: L I N A

riktigt härliga bilder!! fina ni är! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-05-01 @ 13:51:01 / URL: http://linas.vionno.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0