The world ain’t half as bad As they paint it to be

 
 
Hejsan! Ja igår blev det ingen bloggning men ska snabbt berätta för er vad jag gjorde på fredag. Skola såklart som vanligt, gick till Alexandra efter skolan, det var riktigt trevligt eftersom det känns som evigheter sen när jag var med henne sist. På kvällen for jag, Alexandra och Jenni på bio. Vi var och såg bion divergent och ojojoj vad den var bra! Ska nog se till att jag läser boken nu också eller jaa böckerna ska jag väl säga. Men en av de bästa filmerna jag sett på sistone var det nog! Sent på kvällen kom Anna övernatt till mig med en massa packade väskor för vi startade nämligen idag bilresan till Levi. Vi har suttit nästan hela dagen i bilen och kört upp hit. Bilresan for nog snabbare än jag förväntat mig. Vi lyssnade mycket på musik och så såg vi två filmer också. En rolig dag har det nog varit. Nu är vi iallafall här och har bäddat våra sängar och ska väl snart packa upp. Imorgon blir det troligtvis slalom på morgondagen och så får vi väl se vad vi hittar på. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Kelly

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-04-13 @ 08:34:34 / URL: http://kawaii-tjejen.se
Postat av: VERONICA - modeblogg

Åh så vackra bilder, såååå fina. Som alltid på din UNDERBARA blogg, så grym! :) Keep it going. Kramkram, ha en fin söndag!

Svar: Tack så jättejättemycket, blir så glad av såna här kommentarer ^^ Kram på dig och desamma!
Iisa Smeds

2014-04-13 @ 16:44:11 / URL: http://vveronicas.com/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0