Sunnies

 
 
 
Hej! Tycker jag sett en massa tumblr bilder med solglasögon radade efter varandra så tänkte jag skulle ta ideén och pröva själv på det så ovanför ser ni vad resultatet blev. 
   Idag var det skola som gällde än en gång och inget speciellt hände. Efter skolan körde jag till stan och kollade lite på skolavslutningsklänningar och jag tror jag hittade den jag ska ha. Efter det kom jag hem och åt mellanmål läste på fysik prov och så har jag då tagit bilderna ovan. Nu måste jag ännu repetera fysiken och sen ska jag läsa lite tror jag. Idag har det inte blåst lika mycket som igår men det har ändå varit lite kyligt. Imorgon är dte då äntligen fredag!
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0