Ny klocka

 
 
Hejsan! Ja idag var det då skola som gällde igen. Tre läsämnen och gymnastik bestod min dag av. Fick också veta under skoldagen att jag kom med i stafettkarnevalen vilket var rikitigt roligt. Så imorgon blir det stafettkarnevals träningar efter skolan. Efter skola måste jag gå på ett skriftskole möte som jag hade som extra eftersom jag missat några gånger. Så snurrade jag på stan en stund och var bland annat och förde klockan ni ser på bilderna ovan för att ta bort några bitar från bandet. Sedan ringde Lumia mig och vi var till loppis. Kom sedan hem och här har jag läst på engelska prov. Nu tog jag lite paus och passade på att blogga och lyssna på lite musik. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: MATILDA

åh vad fin!

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-04-23 @ 10:33:08 / URL: http://matildays.forme.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0