Bakom ljuset gömmer sig mörkret

 
Det blev lite sent bloggande idag men tänkte kika in här ändå. Dagen började med att stiga upp se ut ur fönstret och konstatera, Ja snön ligger fortfarande på marken, suckade högt och gick ner med pyjamas för att äta morgonmål. Brukar vanligtvis inte vara hungrig på morgonen så det blev att sitta vid morgonmålsbordet en bra stund. Gick up till klädskåpet och träffades av samma problem som vanligt. Vad ska man ta på sig? Idag fick det bli becha jeans och en grå tröja. Vinterjackan tätt omdragen gick jag ut till bilen. Plågades av den kalla vinden. Kom lite sent så fick halvspringa till första timmen och hann slinka in i sista stunden. Skoldagen fortskred och tog äntligen slut klockan 2. Efter skolan fick jag sällskap av Matilda och Lumia. Trevligt som alltid med dem. Klockan sex var det affich utdelning som gällde. Jag och Linn gick runt och satt dem i människors postlådor, vi passade på och stanna hos fammo och faffa på bulla och varm kakao som smakade gott. Vi fortsatte vår väg och var klara vid sju tiden. Åkte sedan till Lumia var vi försökte se på en fim men det lyckades inte så bra så vi bara låg uttröttade efter en lång dag. Hemma var det dags att ta tag i läxorna och nu spenderar jag den lila tid som återstod melan mig och min dator idag. Slutligen vill jag önska er alla en god natt!
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Elin

härliga bilder!
sv: tack så mycket :)!

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-04-02 @ 11:36:51 / URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Hanna Andersson

Grymt fina bilder!!

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-04-02 @ 21:54:47 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0