Arctic monkeys

 
 
Hej! I hörlurarna de senaste veckorna har Arctic monkeys nyaste album spelat om och om och om igen. Just nu är favoritlåtarna Arabella och R U Mine? Gillar verkligen deras låtar, det är inte riktigt samma genre i musik som jag brukar lyssna på men har verkligen fastnat för deras låtar. 
       Idag vaknade jag upp för att dra mig själv till skolan var det var lika tråkit som alltid. Efter skolan kom jag hem och var ute och fotograferade lite. Bilderna kommer upp på bloggen så snart jag redigerat dem. Har också räfsat en del av gården och varit på lenkki. En så skön känsla i kroppen nu efter att ha tränat lite. Känns som att jag luggit lite på den lata sidan den senaste tiden. 
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0