Myskläder

 
Hej! Dagen idag började med att jag försov mig. Hann somtur ändå till skolan. I skolan var jag ganska trött hela dagen. Efter skolan var jag till Matilda och läste på religion prov, vi läste några kapitel och sedan kollade vi ett avsnitt av vampire diaries. Jag var så trött så jag gick och låg i Matildas säng och sommnade för en stund. Tror att jag börjar bli sjuk. Stockad näsa har jag iallafall haft hela dagen och halsen har varit lite sjuk. Så ska jag ännu säga grattis Lotta som fyller 15 år idag! Grattis finaste!
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: malin

fin :)

Svar: tack så mycket :)
Iisa Smeds

2013-09-30 @ 19:37:06 / URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Rhoda Rodis

Sv: Förlåt för sent svar, ja låten e grym! fina bilder allt bra? :)

Svar: tack så mycket :) ja allt bra med mig!
Iisa Smeds

2013-10-01 @ 20:55:02 / URL: http://fotografsiiidan.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0