Snön är vit som den var förr

 
Hej! Det har blivit lite lite fotografering nu på helgen, så jag bjuder på en vinterbild. Nu skulle det verkligen inte vara fel med snö. Det skulle få komma mycket nu! Imorgon är det dags att öppna första luckan av julkalendern. Hjälp vad tiden rinner iväg, känns som att denna månad har gått väldigt fort. Ska berätta lite om vad jag gjort denna helg. På fredag efter skolan var jag hemma och tog det lungt, sedan vid sex tiden kom Jenni till mig och lite senare kom också Alexandra hit. Vi kollade på film, pratade och åt en massa gott. De sovde över hos mig. Idag har jag varit med Hanna vid minimani från klockan halv 2 -6 och paketerat julklappar. På kvällen var jag till Matilda med Jessica, vi hade det mysigt och njöt av glögg och pepparkakor. Vi var också en sväng till Dallas, Lillajul till ära. Glad lillajul allesammans!
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: malin

jättefin bild :)

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2013-12-01 @ 12:29:18 / URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: amanda

svar: eller hur, döfint ju!

2013-12-01 @ 18:56:36 / URL: http://amandastyle.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0