Blogaward

Hej alla! Jag fick en BlogAward av ronja här om dagen. Reglerna är att berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar. Skriv också på
deras bloggar att de fått awarden av dig så att de inte missar den.Svara på frågorna som du fått av den som gett dig awarden. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar. Här kommer svaren till ronjas frågor:
 
Om du bara skulle ha en dag kvar att leva, vad skulle du vilja besöka, göra
osv.?
- Jag skulle vilja spendera den sista tiden med min familj och de som står mig nära.
 
Något som få vet om dig?
- Oj, den var svår. Men jag skulle säga att ganska få vet om att jag haft natt- tandställning när jag var mindre. Nuförtiden har jag mycket rakare tänder och inte alls överbett längre.
 
 
Ett barndomsminne?
- Jaa, det är inte exakt ett minne, men jag kommer ihåg att jag älskade att bita folk och saker. Haha kanske därför jag tycker så mycket om Vampyr serier och böcker!
 
 
Din bästa egenskap enligt dig?
- Kanske att jag försöker vara snäll mot alla och jag skulle också säga att jag är en sådan person man kan lita på.
 
Vad får dig att verkligen må bra & njuta av livet?
- att umgås med vänner man kan lita på och att spendera td med familjen, så älskar jag också när det är lov och man inte behöver stressa över något (t.ex. prov) och man får bara njuta av att vara i lungn och ro. Att vara på resa är också skönt, när man resa får det en att upskatta hur man har det där hemma.
 
Bild från sicilien i Italien.
Tillsist ska jag ännu gratulera jenni som fyller år idag! Grattis!
 
Jag nominerar: Lumia, Matilda, Jenni, Anna och Alexandra
 
- Ditt favorit minne?
- Bästa resan, Varför?
- Största drömmen?
- någonting du aldrig kommer att glömma?
- Vad gör dig glad?
 
/Iisa
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments ♥
Postat av: Jessica

Iisa dendä klänningen på sista bilden e suuperfin!

Svar: Tack jesssii! :D
Iisa Smeds

2013-03-09 @ 14:08:02

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0