Vinterfrost

 
Hej! Idag var den sista skoldagen, så nu har jullovet egentligen börjat. Imorgon blir det att fira Lumia och på kvällen är det julfest från skolan. Jag ska inte själv uppträda men det ska bli roligt att kolla på de andra programmen. Idag har jag då varit till skolan och efter det var jag med Matilda på stan och så var vi till henne och nu är vi hemma hos mig. Har varit en ganska lungn daag men har hela dagen haft jättesjuk rygg, så det har varit lite tråkigt.  Men hoppas att den är bättre imorgon.                                                                                                     
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

Svar: Tack!
Iisa Smeds

2013-12-20 @ 13:21:45 / URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Sanna

Riktigt fina bilder!
Kika gärna in min nya blogg! :)

Svar: Tack så mycket, ja det ska jag göra :)
Iisa Smeds

2013-12-25 @ 21:22:30 / URL: http://sannafredrikas.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0