Hello Monday

 
Hej! Då var det måndag igen, Idag har jag kännt mig jätteförkyld. Jag skulle egentligen ta en vaccination idag i skolan men det blev inget av det eftersom jag hade stegring så fick jag inte ta den. Så det blev bara en halv skoldag för mig. Hade inget bättre för mig så jag gjorde en blåbärs, banan smoothie och satt croissanter i ungnen. Datorn har luggit i famnen största delen av eftermiddagen. Snart är det dags att ta tag i läxorna... Somtur är det sista veckan av skolan nu och sedan är det jullov! 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Åh vad gott! :D

Svar: Jajja :)
Iisa Smeds

2013-12-16 @ 17:29:24 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: fellforbooks.blogg.se

Smoothie är så gott<3
Det är skönt att det är sista skolveckan 2013!

Svar: Javet! Jaaa så skönt :)
Iisa Smeds

2013-12-16 @ 19:19:10 / URL: http://fellforbooks.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0