Finlands mästerskap 2013

 
 
Här är bilder från helgen som har spenderats i orimattila på 14-15 åringarnas fm- tävlingar. Fick nytt rekord i både häck och höjd. Höjd hoppade jag 151cm och i 80m häck blev tiden 11.77. Jag vann brons i häck, vilket jag var jätteglad över! En lyckad resa blev det. Imorgon blir det då skola som gäller igen. På fredagen satt jag då i bilen stort sätt hela dagen, vi anlädde till hotellet  och så var vi och åt på en god restaurang. Var med linn till butiken var vi köpte mellanmål till tävlingarna. Jag hade försöken till häcken på lördag. Där vann jag mitt hit med tiden 11.99, i final blev jag som sagt tredje sedan.  Efter finalen var jag och linn och åt på subway och på kvällen var vi och köpte lite gott till oss. Idag hoppade vi höjd i partävling var vi blev fjärde.  Efter det blev det att sitta i bilen igen, vi kom hem vid 7 tiden.
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: malin

kul :D

2013-08-25 @ 22:28:06 / URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Emma - The one and only

grattis!:D

2013-08-26 @ 20:44:31 / URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0