RAINY DAY

Dagen började idag med träningar vid simmhallen, sedan var jag med mamma och söka en vårjacka till mig. Vi var på stan i 2 och en halv timme men Neej ingen vårjacka hittades till mig. Jag köpte dock min första läderjacka ♥ älskar den!! Det kommer bilder på den imorgon. Senare på kvällen var jag ännu på kalas och nu blir det att se på film. Det har rengnat hälften av dagen och mycket snö har börjat smälta. Äntligen börjar våren närma sig! På måndag startar jag också cykelsesången så framöver blir det att cykla till och från skolan. 
 
 
Bjuder på två härliga sommarbilder!
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Ctina

jösses vad man längtar till sommaren när man ser alla dessa bilder! jordgubbarna ♥

2013-04-14 @ 18:45:19 / URL: http://ctinasunnegardh.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0