Pardans och Tandläkare

Idag har det varit mycket program i skolan, vi hade första timmen engelska prov, det var ganska svårt, men de gick väl helt okej. Andra timmen var det då dags för pardans, jag dansade med ganska många olika personer men mest dansade jag med Matilda och Lumia (När jag fick dansa med dem annars måste man danssa med en pojkke. Sen tredje timmen så hade jag finska men vi gjorde inget speciellt, men fjärde timme så blev det tandläkargranskning, Jag hade inga hål!! jee ;) Efter skolan for jag till lumia och det var riktigt kuul!
Här är två bilder på inbakade flätor, om ni vill att jag ska göra en video på hur man gör sånahär flätor, lämna gärna en kommentar så jag vet. Tack och Hej de va allt för mig!
// Iisa
 
 

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0