Myskväll

hejsan!, Idag var det då matte prov! :( De var int lika svårt som jag tänkt mig men de var ändå ganska svårt, provet va indelat i två delar en med bråk som man int fick använda miniräknare på och andra delen var om prosent, då fick man använda mini räknare. Vi hade provet andra timmen, på tredje timmen hade vi nån föreläsning om barn till missbrukare och fjärde timmen gick vi runt i olika klasser och lyssnade på folk från t.ex. folkhälsan och talade. Jag och lumia sku egentligen vara idag men hon orka int gå hem (latmask♥). Nu äter jag mellanmål och jag ska snart ta en snabb dusch och sen ska jag se om ja hittar nån bra serie och kolla på, om ja int gör de ser jag troligtvis på supernatural.
Här är en bild på Lumia från förra vintern!
// Iisa
 

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0