Mitt klädskåp

Idag så blev det ändå int så mycket provläsande, för när jag kom in i mitt rum så var det så roddigt så jag städade hela rummet och mitt klädskåp. Jag rensade bort ganska mycket gammla och små kläder. Det tog nog sin tid, ungefär 3 timmar har jag nu städat skönt att det är överstökat! Imr blir det då skola igen, Det blir 2 timmar syslöjd, finska och biologi, efter skolan blir det välprovläsning och kanske träningar.
Här är en bild på mitt nystädade klädskåp, får se hur länge det hålls så här städat.. :
Översta hyllan: strumpor och långärmade tröjor
Andra hyllan: T-shortor, topper och koftor
Tredje hyllan:Tjockare tröjor och collage byxor
Fjärde hyllan: collage jackor
Sista hyllan: Pyjamaser,nattlinnen och strumpbyxor
På klädhängarna: bl.a. jeans, klänningar, kavajer, jeanströja, tjockare koftor med mer.
Hoppas ni tyckte om inlägget :)
//Iisa

Comments ♥
Postat av: Fanny

Sv; precis! Du med.
Vad har du haft för dig idag?
Kram

Svar: Inget speciellt nu är jag i skolan :) sj?
Iisa Smeds

2012-10-28 @ 19:31:59 / URL: http://fannyfeliicia.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0