Klart!

Äntligen har jag packat klart! To ju några dagar, det var lite svårt att packa när min väska med kläder bara fick väga 8 kg, men jag klarade det. Nu blir det då lång bloggningspaus när det blir Italien resan. Vi startar nästan genast efter skolan med bil till Tampere. När vi e där så har vi väl några timmar på oss och sen startar flyget till Sicilien. Flygresan är ungefär fyra timmar lång och bilresan tre timmar. Vi har inga speciella planer, men vi ska iallafall första dagen till stranden och sen ska vi väl se på sevärdheter och gå lite runt i butiker. Idag blir det då bowling och Rosso med vis gänget! Det blir roligt att se Ella och Linn igen, som jag inte träffat på länge.
Ja o så lova ja ju att Alexandra fick hoppa in i min resväska och följa med! :) Här kommer en bild på henne.
 
// Iisa
 
 
 
 
 

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0