Svaren

Här kommer då svaren på Frågestunden:
 
Vad är ditt största intresse? Mitt största intresse är för mode och fotografering

Sommar/Vinter? Absolut sommar!

Följer du någon serie, isf vilken? Oj, oj jag följer jättemånga serier, men mina favoriter är Vampire diaries, Gossip girl, Glee, Supernatural, 90210 och PLL (pretty little liars), haha några serier ;)

Hur många besökare har du per dag? Unika besökarna går där runt 25 per dag.

Besöksrekord? Besöksrekordet  är 60 unika besökare
 
vilken är din favoritklädbutik? Jag har två favoritbutiker och de är Gina tricot och H&M

bästa kompisar? Jag har många bra kompisar, jag vill inte nämna några så ingen blir ledsen om jag inte nämt dem :)

favoritmusik? Musik av t.ex. Justin bieber, Rihanna, One direction och Flo rida

när stiger du upp på morgarna? Vardagar ungefär kl.7 och på helgar klockan 10 :)

vad äter du till frukost? Jag äter bröd med yogurt
 
 Vad gör du helst på en lördag? Sover över med nån vän och ser på film ;)

Vad vill du bli när du blir stor? Jag skulle gärna bli en kosmetolog, men jag vet inte riktigt ännu

Bästa bloggarna? Kenza och Lauren :) jag har skrivit deras adresser i inlägget: Favoritbloggare?
 
 Vad är ditt favorit klädesplagg just nu och vad tycker du om att kombinera den? Mitt favoritplagg är mina Dr.denim byxor (de svarta), man kan egentligen kombinera dem med nästan allt!
 
Tack till alla som orkade läsa hela inlägget! Här är en bild till alla mina undebara läsare!
 
 

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0