Franska

hej alla läsare! Idag ska jag klockan fem på träningar, halv fem ska vi hämta Alexandra ( vi ska sammåka). Jag kom just från min moffa, vi var där och firade farsdag och drack kaffe och åt andra godsaker! (jag drack inte kaffe för att jag tycker det smakar äckligt..) Efter träningen ska jag göra lite läxor och sen tänkte jag fläta mitt hår så jag har lockar imr i skolan. Ja! så byter vi ju period imorgon, för min del blir det tillvalet franska två timmar samt två olika språkämnen. Om nån undrar varför jag tog franska som tillval är för att jag vill resa till Paris nån gång i framtiden.  Fy vad de blir mycket läxor till måndag! :( 
 
 
Ha de så bra! // Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0