Frågestund

Nu har jag bestämt mig för att ha frågestund, så det är fritt fram och fråga vad som helst, försöker svara på alla frågor jag har.
Idag kom då Matilda till mig efter skolan och läsa på proov, vi borde väl börja på det snart också..
Det blev ett lite kortare inlägg idag, men ni kan vänta er ett till idag ännu :)
Ha en bra dag!
// Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Stargirl

Hej Iisa! Tycker att du har en jättefin blogg och härliga foton 😊här kommer min fråga: Vad är din favorit klädesplagg just nu? Med vad tycker du kombinera den? Kram!

2012-11-05 @ 19:01:02
Postat av: Matilda

Vad är ditt största intresse?
Sommar/Vinter?
Följer du någon serie, isf vilken?
Hur många besökare har du per dag?
Besöksrekord?
kram!

Svar: Tack för frågorna, svaren kommer i ett inlägg nångång snart! :) Kram :)
Iisa Smeds

2012-11-05 @ 20:09:54 / URL: http://maatildaagunnarsson.devote.se
Postat av: Ellen Arvidsson :)

Vad gör du helst på en lördag?
Vilket är ditt allra största intresse?
Vad vill du bli när du blir stor?
Bästa bloggarna?
Kram :)

Sv; Jag redigerar mina bilder i photoshop cs5:D

Svar: Tack för frågorna! Svaren kommer i ett inlägg snart! :) kram
Iisa Smeds

2012-11-05 @ 20:19:54 / URL: http://www.ellensphotos.blogg.se
Postat av: anna

vilken är din favoritklädbutik?
bästa kompisar?
favoritmusik?
när stiger du upp på morgarna?
vad äter du till frukost?
i vilken skola går du?
vad ska du göra i vinter?
vad ska du göra nästa sommar?
vad ska du göra i helgen?
vilken är din favorit färg?
vilket är ditt favorit skolämne?
vilken lärare tycker du mest/minst om? :P
hur skulle du beskriva din egen klädstil?

<3

2012-11-07 @ 06:17:14 / URL: http://annabetlehem.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0