Packar julklappar

Jap, som ni ser från rubriken håller jag på att packa julklappar. Det börjar vara tid för det, om exakt en vecka är det 24 December!! Ååå vad roligt längtar, Idag i skolan hade jag språkdag igen.. Sista timmen hade jag prov, det gick väl helt bra. Jag borde väl göra lite läxor också. På kvällen blir det pilates från friidrotten.
Tumblr_men1hxvbom1rkiahbo1_400_large
 
Tumblr_meev41hd9m1rgfmr0o1_500_large
Vi hörs! // Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: ellagrangard.blogg.se

ÅH älskar sånnahärdanna bilder !! :)
Börjar få lite Ångest eftersom jag inte Ännu handlat alla Julklappar klart!....

God Jul
Kram Ella :)

Svar: Haha, jag har ännu kvar en present, sen får man andas ut. Tack desamma! Kram Iisa! :)
Iisa Smeds

2012-12-17 @ 19:53:22 / URL: http://ellagrangard.blogg.se/
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Åh vad fina bilder!
sv: tusen tack ❤

2012-12-17 @ 20:26:23 / URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0